Skip to main content Skip to footer

Pas på hinanden

Temaet for årets kampagne er "Pas på hinanden". Formålet med kampagen er at styrke dialogen mellem entrepriseledere, formænd, og de, der arbejder på vejene med de mange forskellige opgaver.
Kampagnen slår derfor et slag for de otte beskyttelsesniveauer, som skal være kendte af alle i branchen. Herudover er fokus lagt på det fælles ansvar for en god og sikker afmærkning.
Kampagnematerialet i år består af:


Ét postkort med en quiz

 


En plakat for god afmærkning (opdateret fra SIKRE RAMMER-kampagnen fra 2017)

 


En plakat med beskyttelsesniveauerne

 

Materialet kan bruges, som man finder det bedst i den enkelte virksomhed.
Igen i år konkurrerer deltagerne i quizzen om en pølsevogn. Det er de arbejdsmiljøansvarlige i virksomhederne, som samler postkortet med den udfyldte quiz ind. Asfaltindustrien trækker i slutningen af juni en vinder, der kan invitere hele afdelingen/regionen på pølser. Arrangementet med pølsevognen planlægges mellem den arbejdsmiljøansvarlige i den vindende virksomhed samt 3F og Asfaltindustrien.
 

Pas på hinanden

 

Følg Asfaltindustrien på Facebook:

Kontaktperson i Asfaltindustrien:
Trine Leth Kølby
tlk@asfaltindustrien.dk  |  50 73 47 64


Asfaltindustriens & 3F's tidligere Arbejdsmiljøkampagner:

Arbejdsmiljøkampagne 2024
Tema: Pas på den jeg elsker

Arbejdsmiljøkampagne 2023
Tema: Pas på hinanden

Arbejdsmiljøkampagne 2022
Tema: Pas på dig selv

Arbejdsmiljøkampagne 2021
Tema: Pas på dig selv

Arbejdsmiljøkampagne 2020
Tema: Pas på dig selv

Arbejdsmiljøkampagne 2018/19:
Tema: Pas på min far

Arbejdsmiljøkampagne 2017:
Sikre rammer

Arbejdsmiljøkampagne 2016:
Sikre rammer


Andre kontaktpersoner:

Kontakt i 3F:
Anton Helland Christiansen
anton.christiansen@3f.dk

Virksomhedskontaktpersoner: