Pas på hinanden
Temaet for årets kampagne er "Pas på hinanden". Formålet med kampagen er at styrke dialogen mellem entrepriseledere, formænd, og de, der arbejder på vejene med de mange forskellige opgaver.
Kampagnen slår derfor et slag for de otte beskyttelsesniveauer, som skal være kendte af alle i branchen. Herudover er fokus lagt på det fælles ansvar for en god og sikker afmærkning.
Kampagnematerialet i år består af:
En plakat for god afmærkning (opdateret fra SIKRE RAMMER-kampagnen fra 2017)
En plakat med beskyttelsesniveauerne
Materialet kan bruges, som man finder det bedst i den enkelte virksomhed.
Igen i år konkurrerer deltagerne i quizzen om en pølsevogn. Det er de arbejdsmiljøansvarlige i virksomhederne, som samler postkortet med den udfyldte quiz ind. Asfaltindustrien trækker i slutningen af juni en vinder, der kan invitere hele afdelingen/regionen på pølser. Arrangementet med pølsevognen planlægges mellem den arbejdsmiljøansvarlige i den vindende virksomhed samt 3F og Asfaltindustrien.
Pas på hinanden
Følg Asfaltindustrien på Facebook:
Kontaktperson i Asfaltindustrien:
Nivi Satgunalingam
ns@asfaltindustrien.dk | 23 20 92 94
Asfaltindustriens & 3F's tidligere Arbejdsmiljøkampagner:
Arbejdsmiljøkampagne 2024
Tema: Pas på den jeg elsker
Arbejdsmiljøkampagne 2023
Tema: Pas på hinanden
Arbejdsmiljøkampagne 2022
Tema: Pas på dig selv
Arbejdsmiljøkampagne 2021
Tema: Pas på dig selv
Arbejdsmiljøkampagne 2020
Tema: Pas på dig selv
Arbejdsmiljøkampagne 2018/19:
Tema: Pas på min far
Arbejdsmiljøkampagne 2017:
Sikre rammer
Arbejdsmiljøkampagne 2016:
Sikre rammer
Andre kontaktpersoner:
Kontakt i 3F:
Anton Helland Christiansen
anton.christiansen@3f.dk
Virksomhedskontaktpersoner:
-
Arkil: Dorte Balslev
dbs@arkil.dk -
Colas: Niels Kirstein
niels.kirstein@colas.dk -
Munck Asfalt: Sabine Sparre Nielsen
sasn@munck.dk -
NCC Industry: Helle Rømer
helrom@ncc.dk -
Pankas: Helle Jørgensen
hjo@pankas.dk -
Peab Asfalt: Changiz Farrahi
changiz.farrahi@peabasfalt.dk